+420 724 554244

Nábřeží SPB 457/30, Ostrava

Top

Jak správně nastavit kampaně na podporu mobilních aplikací?

p

Jak správně nastavit kampaně na podporu mobilních aplikací?

Universal App Campaigns (UAC) představují typ kampaně, který využijete, máte-li mobilní aplikaci, a chcete za relativně nízkou cenu oslovit nové uživatele. Na výběr máte variantu cílenou na uživatele, u kterých je předpoklad, že si aplikaci nainstalují. V druhé variantě Google upřednostňuje ty, u kterých je větší pravděpodobnost, že v aplikaci provedou požadovanou akci.

Google Ads nabízí varianty kampaně pro mobilní aplikace určené pro Android i iOS. Reklamy na vaši aplikaci se pak zobrazují ve vyhledávání a obsahové síti Googlu a také na Youtube. Ačkoliv za vás velkou část práce obstará strojové učení, je zde několik proměnných, které můžete ovlivnit. Pojďme se podívat, jak na to.

Textová pole

V nastavení nalezneme prostor pro vyplnění 4 řádků textu. Níže uvádím několik tipů, jak správně formulovat prodejní argumenty:

Každý řádek by měl obsahovat jeden selling point, jednu nezávislou a kompletní myšlenku. Abyste tento fakt potvrdili, napište na konci věty tečku. Nepoužívejte vykřičník. Vyberte si pro své prodejní argumenty různá témata. Protože se texty zobrazují na různých umístěních, je vhodné použít různé délky věty. U některých využijte poovlený limit znaků naplno, u jiných postačí polovina. Správnou gramatiku snad nemusím ani zmiňovat 🙂

 

Video

Pro video platí to, co pro každé video použité v ppc reklamě. Musíte uživatele zaujmout v prvních vteřinách. Výzvu k akci (CTA) umístěte do úvodní části videa. Google doporučuje zkoušet různé délky videí. Pro různá umístění a různá zařízení jsou preferovány různé formáty videí – portrait, landscape, square video. Přesné rozměry naleznete níže. Využijte jich co nejvíc, máte-li možnost!

 

Obrázky

Obrázky, které nahráváte do Univerzálních kampaní pro aplikace, vybírejte s jednoduchou grafikou. Pro každý obrázek se soustřeďte na jeden benefit aplikace. Můžete použít například i snímky pořízené přímo v aplikaci. Obrázky by měly obsahovat tlačítko s jednoduchou výzvou k akci. Dbejte také na správné rozměry (uvedené níže).

 

Landscape image 1200 x 628 2400 x 1256
Portrait interstitial 320 x 480 640 x 960
Landscape interstitial 480 x 320 960 x 640
Square 300 x 250 600 x 500
Banner 1 300 x 50 600 x 100
Banner 2 320 x 100 640 x 200
Banner 3 320 x 50 640 x 100
Leaderboard 728 x 90 1456 x 180
Tablets 1024 x 768 and 768 x 1024 2048 x 1536 and 1536 x 2048

>