+420 724 554244

Nábřeží SPB 457/30, Ostrava

Top

3 titulky a 2 popisky – to jsou nové rozšířené textové reklamy

rozsirene-textove-reklamy

3 titulky a 2 popisky – to jsou nové rozšířené textové reklamy

První velká změna týkající se textových reklam ve vyhledávání v Google AdWords se odehrála koncem roku 2016. Google představil rozšířené textové reklamy a navýšil tak prostor pro prezentaci inzerenta o zhruba 50%. Teď přichází do Google Ads účtů a SERPu další poměrně výrazná změna, která se týká navýšení počtu znaků v rozšířené textové reklamě.

 

Co se v novém formátu mění?

Podle Googlu uživatele potřebuji více specifické odpovědí a více informací. Z těchto důvodů nechali rozšířené textové reklamy nabobtnat ještě o další titulek a druhý popisný řádek o 90ti znacích (počet znaků v prvním popisném řádku byl taktéž navýšen z původních 80ti znaků na stávajících 90. Inzerenti tak získali možnost rozšířit své sdělení o dalších 130 znaků. Google uvádí, že nová varianta rozšířené textové reklamy získá o 15% více kliknutí, než předchozí reklamní formáty. To je mimochodem stejný nárůst, jaký uváděli při vydání rozšířených textových reklam (ETA) oproti původní textovým reklamám.

 

Budou se v inzerátech zobrazovat vždy 3 titulky a 2 popisné řádky?

Nemusí tomu tak být ve všech případech. Na menších zařízeních, kde není prostor pro 300 znakové sdělení, se budou rozšířené textové reklamy zobrazovat bez třetího nadpisu a druhého popisného řádku. Stále tak platí, že byste si měli dát pozor na co největší relevanci klíčového slova a inzerátu, hlavně ve dvou prvních titulcích.

 

Co se staršími typy inzerátů?

Pokud jde o starší typy inzerátů (rozšířená textová reklama a textová reklama), Google se je prozatím nechystá z vyhledávání odstranit (ačkoliv původní textové reklamy již delší dobu nelze není možné upravovat). Přesto doporučuji začít používat novou variantu rozšířené textové reklamy co nejdříve. Ideálně ještě předtím, než tak učiní vaši konkurenti.  Získáte tak pro vaše klíčová slova výhodu většího prostoru ve výsledcích vyhledávání.

 

A co na to Sklik?

Sklik slibuje, že na změny v rozšířených textových reklamách bude reagovat a během podzimu 2018 umožní export inzerátů s třemi titulky a dvěma popisnými řádky.

Sklik - rozsirena textova reklama

 

 

 

Potřebujete ve svém účtu nastavit nový formát inzerátu? Kontaktujte mne pomocí formuláře na webu nebo na ppc@martinmucha.cz.

Bez komentáře

Odeslat komentář